-Äiti , mä haluun kattoo lastenlauluja , laita mulle mun levy , huutelee Malla melkeen kolme-v . -  Okey , vastaan minä ja muuta ei tarvita ...  

 Äiti ! Miks sä sanoit noin rumasti mulle , ei noin saa sanoa , hyi ! Minä raukka yritän piipittää siihen, että - ei se nyt rumasti ollu sanottu , se tarkoitti vaan, et hyvä on , mä laitan ...

  Ei mennyt läpi , vastauksena oli , - sä oot tuhma , sä kiroilit ...

           Iskä ja Eetu tulivat neljän jälkeen kotiin ja painelimme neidin kanssa heitä tervehtimään ja kuulumisia kyselemään . Kyselimme ensin Eetulta miten hänen päivänsä oli sujunut ja hienostihan tuo oli mennyt . Hiihtokoulu on nyt käyty ja siitä saatu todistus ja rintamerkkikin (joka äidin piti heti ommella takkiin kiinni...;)  Seuraavaksi oli isän vuoro kysellä mallan kuulumisia ja neitihän kertoi : - Oli ihan kivaa , mut äiti ei ollu kiva, se kiroili mulle ... Että silleen !!!!!

   Illalla lähdin kauppaan ja "lepytykseksi " huonosta käytöksestäni kysyin josko Malla haluaisi lähteä mukaan ja halusihan tuo . Neiti työnteli ylpeänä pikkukärryjään kaupassa ja mietti mitä pitää ostaa .  - Maitoa , leipää nii ja sit sinappi on kans "vinaalissa" ... Ota äiti karkkia kans ...   minä siihen , - Ei käy , nyt ei oo nannapäivä , lauantaina sit, kyllähän sä sen tiedät .

   Ja tiesihän tuo , vastauksena oli , - sä oot tyhmä , ...Okey...

          1265057574_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille . perjantaina lähdetään pitkästä aikaa Keski-suomeen ja sunnuntaina kotiudutaan sieltä , eli Tampereen kummit vois pitää silloin kaffepannun kuumana ... :D   Aateltiin poikkeilla , jos ootte maisemissa :D